REGULAMIN AMW REWITA Sp. z o.o.
Oddział Rewita Jurata
§ 1. PRZEDMIO’I’ REGULAMINU
- Regulamin AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Jurata (zwany dalej: Regulaminem Ośrodka) określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Oddziału Rewita Jurata (zwanego dalej: Ośrodek) i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłacę opłaty rezerwacyjnej lub całej należności za pobyt w Ośrodku. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu Ośrodka.
- Regulamin Ośrodka obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Ośrodka.
- Regulamin Ośrodka jest dostępny do wglądu w Recepcji Ośrodka , w każdym pokoju oraz na stronie internetowej www.rewita.pl
§ 2. DOBA HOTELOWA
- Pokój w Ośrodku -wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa trwa od godziny 17:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
- Nieopuszczenie pokoju do godz. 10.00 skutkuje naliczeniem opłat za kolejną dobę bez możliwości dalszego zakwaterowania.
- Prośbę o przedłużenie doby bordowej Gość powinien zgłosić w Recepcji Ośrodka z odpowiednim wyprzedzeniem. Ośrodek może nie uwzględnić prośby o przedłużenie pobytu w szczególności w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego Regulaminu Ośrodka.
- Ośrodek zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
§ 3. REZERWACJA I POBYT
- Podstawą udostępnienia pokoju Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji Ośrodka dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełnionej karty pobytu.
- Gość nie może udostępniać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie opłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt
- Osoby z zewnątrz mogą przebywać z wizytą u Gości w godzinach od 10:00 do 20:00. po uprzednim zgłoszeniu Recepcji Ośrodka.
- Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest wpłaca opłaty rezerwacyjnej zgodnie z z obowiązującymi w Spółce regulacjami w zakresie rezerwacji usług.
- Ośrodek może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Ośrodka, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Ośrodka lub Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników, AMW REWITA Sp. z o.o. lub innych osobach przebywających w Ośrodku.
- Cena pobytu nie uwzględnia opłat lokalnych, do których pobierania jest zobowiązany Ośrodek, pobieranych przy czynnościach meldunkowych.
§4. USŁUGI
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji Ośrodka, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
- Ośrodek ma obowiązek zapewnić Gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Ośrodku,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę lub zgłosi taką prośbę.
- Dodatkowo na życzenie Gościa, Ośrodek świadczy w cenie pobytu następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie w czasie pobytu Gościa w Ośrodku z zastrzeżeniem § 6 ust. 4 Regulaminu Ośrodka,
- zamawianie taksówek.
- Ośrodek może świadczyć dodatkowe usługi na podstawie odrębnych regulacji i cenników.
§5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Ośrodka pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Ośrodka, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Ośrodek zastrzega. sobie możliwość obciążenia Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Ośrodka, Ośrodek może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza_ Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Ośrodka, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Ośrodka.
- Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa. powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz. Klucz/kartę należy zostawić w Recepcji Ośrodka. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i innych pomieszczeniach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy sprzętu komputerowego. Wszelkie uwagi i wnioski, a także usterki w wyposażeniu Ośrodka oraz wady funkcjonowania urządzeń zauważone przez Gości należy zgłaszać do Recepcji Ośrodka.
§6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OŚRODKA
- Ośrodek ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie .rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego (art. 846 i nast k.c.).
- Gość powinien zawiadomić Recepcję Ośrodka o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu
- Ośrodek odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznic, jeśli przedmioty te zostały oddane on przechowanie do depozytu.
- Ośrodek zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu. przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
- Ośrodek nic ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu Lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu Ośrodka czy poza terenem.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na terenie Ośrodka w miejscach ogólnie dostępnych.
§ 7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
- W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Ośrodek przechowa powyższe przedmioty za koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Ośrodka.
§ 8. CISZA NOCNA
W Ośrodku obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
§9. REKLAMACJE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja Ośrodka.
- Reklamacja powinna być złożona pisemnie, niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§ 10. POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Ośrodek, pod wa.runkiem posiadania aktualnej karty szczepień oraz z wyłączeniem zwierząt agresywnych akceptuje obecność zwierząt w specjalnie wyznaczonych obiektach, tj.: DW Czajka, DW Albatros, DW Kormoran. Zwierzęta mogą przebywać na terenie wyznaczonych obiektów za dodatkową opłatą i akceptacją obowiązującego w Ośrodku Regulaminu pobytu zwierząt.
- We wszystkich obiektach Ośrodka i bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz używania otwartego ognia, poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu. Kosztami za wszelkie interwencje Straży Pożarnej wynikłe z niezastosowania się do niniejszego postanowienia obciążony zostaje Gość. który przyczynił się do interwencji. Dodatkowo w przypad1.7l niezastosowania się do zakazu palenia tytoniu Gość może zostać obciążony kosztami dezynfekcji pokoju.
- W pokojach Ośrodka nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
- Na terenie Ośrodka obowiązuje całkowity zakaz rozpalania ognisk
- W Ośrodku istnieje całkowity zakaz używania kuchenek elektrycznych i gazowych
- Ośrodek zastrzega sobie prawo do przeniesienia Gościa do innego pokoju (zamiana pokoju) przestrzegając zasady niepogorszenia warunków pobytu (ten sam standard lub lepszy) z powodu awarii, remontów, zdarzeń losowych oraz pomyłek rezerwacyjnych.
- Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za cały pobyt na 7 dni przed przyjazdem. W szczególnych sytuacjach za zgodą Dyrektora Ośrodka najpóźniej w dniu. przyjazdu Gościa do Ośrodka. Ośrodek nie dokonuje zwrotu wpłaconych środków pieniężnych w momencie skrócenia przez Gościa zarezerwowanego pobytu. W przypadku skrócenia pobytu przez Gościa przed całościowym rozliczeniem, Ośrodek pobiera 30% wartości za każdą niewykorzystaną dobę z opłaty rezerwacyjnej.
§ 11. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych jest: AMW REWITA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Zielone Zacisze 11B, 03-294 Warszawa.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: iod@rewitn.pl
- Dane osobowe przetwarzane są w celu:
- planowania i zarządzania realizacją usług, przetwarzania płatności, przeprowadzania czynności rachunkowych. rewizyjnych, rozliczeniowych oraz windykacyjnych;
- rozpatrywania ewentualnych reklamacji oraz świadczenia zamówionych usług;
- rozstrzygnięcia sporów, dochodzenia realizacji naszych runów oraz wykazywania zasadności, wrues1ema lob obrony roszczeń;
- zapewnienia zgodności z wymogami prawnymi np. dotyczącymi prowadzenia dokumentacji sprzedaży do celów podatkowych lub wysyłania powiadomień oraz innych informacji tak jak wymaga tego prawo.
- W przypadkach, w których została wyrażona zgoda, d-i ne osobowe są przetwarzane także w celu otrzymywania ofert, innych informacji dotyczących usług (w tym poprzez newslettery marketingowe) oraz informacji na temat planowanych wydarzeń.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane do podejmowania jakichkolwiek automatycznych decyzji lub tworzenia profili innych niż opisane powyżej.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zgodnie z którym pzetwarzanie jest niezbędne do realizacji lub konieczne do wypełnienia zobowiązań prawnych Spółki albo jest niezbędne do celów uzasadnionego interesu Spółki pod warunkiem, że interesy lub podstawowe prawa i wolności Gościa nie okażą si.ę nadrzędne; przetwarzanie może się opierać również na zgodzie Gościa, jeśli jednoznacznie została ona udzielona.
- Zbieraniu i przetwarzaniu podlegają w szczególności następujące kategorie danych osobowych:
- Informacje kontaktowe – takie jak pełne imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres email;
- Dane płatnicze – takie jak konieczne dane do przetwarzania płatności oraz zapobiegania oszustwom, w tyn numery kart kredytowych i debetowych, numery kodów zabezpieczających oraz inne informacje związane z fakturowaniem;
- Szczególne kategorie Danych Osobowych – w związku ze świadczeniem usług SPA oraz zapewnieniem wstępu do niektórych obiektów odnowy biologicznej, możemy zwrócić się z prośbą o informacje dotyczące zdrowia. Udzielenie zgody jest podstawą do wszelkiego korzystania z takich informacji; brak zgody, możemy uniemożliwić skorzystanie z niektórych zabiegów;
- Pozostałe Dane Osobowe – okazjonalnie możemy zwrócić się z prośbą o udzielenie nam informacji na remat daty urodzenia, zwyczajów lub preferencji w celu wysłania wiadomości z życzeniami; udzielenie zgody jest podstawą do wszelkiego korzystania z takich informacji.
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do wysłania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane na terenie państw trzecich. IO. Dane osobowe przechowywane będą przez ok.res 10 lat.
- Z zastrzeżeniem pewnych waru.oków prawnych, Gościowi przysługuje prawo dostępu do danych osobowych oraz id, poprawienia lub usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania danych osobowych jego dotyczących. Gość ma także prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wnioskowania o przeniesienie danych. W szczególności ma prawo zażądać kopii posiadanych danych osobowych, a w przypadku skorzystania z tej opcji wielokrotnie, Spółka może za to pobrać odpowiednią opłatę. Jeśli została udzielona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych to można taką zgodę wycofać w każdej chwili ze skutkiem na przyszłość, tj. wycofanie zgody nic wpływa na praworządność przetwarzania w oparciu o zgodę przed jej wycofaniem. W przypadku wycofania zgody, można nadal przetwarzać dane osobowe, gdy istnieje inna podstawa prawna takiego przetwarzania.
- Gościowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych. osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.
Dyrektor Oddziału Rewita Jurata