REGULAMIN REZERWACJI USŁUG
DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W AMW REWITA SP. Z O.O.
§ 1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Regulamin rezerwacji usług drogą elektroniczną AMW REWITA Sp. z o.o. (zwanego dalej: Regulaminem) określa rodzaj, zakres, warunki i zasady dokonywania, anulowania, zmiany i rozliczania rezerwacji w ramach świadczonej usługi drogą elektroniczną przez Usługodawcę, w znaczeniu określonym w § 2 pkt 1) Regulaminu, na rzecz Gościa,
w znaczeniu określonym w § 2 pkt 3) Regulaminu. - Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. - Usługodawca oświadcza, że jest uprawniony do zawierania umów związanych z rezerwacją pokoi pomiędzy Oddziałem a Gościem.
- Usługodawca nieodpłatnie udostępnia Gościowi Regulamin przed zawarciem Umowy,
o której mowa w § 2 pkt 6 Regulaminu na stronie internetowej pod adresem www.rewita.pl,
a także – na jego żądanie – w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Gość.
§ 2. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie nazwy oznaczają:
- Usługodawca – oznacza AMW REWITA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
Św. Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
XIII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000394569; NIP: 701 030 24 56; REGON: 142990254; - Oddział – Jednostka organizacyjna Usługodawcy, w której realizowane są pobyty wczasowe i konferencyjne;
- Gość – oznacza każdą osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która spełnia wymagania opisane w Regulaminie i korzysta z Usługi, w szczególności dokonuje
albo anuluje rezerwację w Systemie; - Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin rezerwacji usług drogą elektroniczną AMW REWITA Sp. z o.o.,
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); - Umowa – oznacza umowę świadczenia usługi rezerwacji zawartą drogą elektroniczną, której przedmiotem jest świadczenie Usługi wskazanej w niniejszym Regulaminie;
- Usługa – oznacza usługę rezerwacji pokoi w Oddziale, świadczoną drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Gościa, polegającą na dokonywaniu rezerwacji wybranego pokoju w Oddziale oraz umożliwieniu dokonania płatności za rezerwację. Szczegółowy opis Usługi określa § 3 niniejszego Regulaminu;
- Usługa świadczona drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej
bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych
na indywidualne żądanie Gościa, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń
do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2007 r. Prawo telekomunikacyjne; - System Teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie,
a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2007 r. – Prawo telekomunikacyjne; - System – System Teleinformatyczny rezerwacji, będący własnością i obsługiwany
przez Usługodawcę zintegrowany z systemem recepcyjno-gastronomicznym, umożliwiający Gościowi dokonywanie rezerwacji wybranego pokoju w Oddziale oraz dokonywanie płatności z tytułu rezerwacji; - Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną (e-mail)
lub wiadomości tekstowe (sms).
§ 3. RODZAJ I ZAKRES USŁUGI
- Na zasadach wynikających z Regulaminu, Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługę dokonywania rezerwacji pokoju w Oddziale.
- Warunkiem świadczenia Usługi jest:
- zapoznanie się przez Gościa z Regulaminem oraz akceptacja przez Gościa jego postanowień poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Rezerwacyjnym;
- złożenie przez Gościa poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Rezerwacyjnym oświadczenia o:
- prawdziwości danych osobowych przekazanych Usługodawcy;
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych przekazanych Usługodawcy w celu świadczenia Usługi;
- przyjęciu do wiadomości faktu dobrowolności podania danych osobowych w celu weryfikacji rezerwacji Gościa oraz prawach przysługujących Gościowi na podstawie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Świadczenie Usługi możliwe jest wyłącznie po prawidłowym wypełnieniu formularza rezerwacyjnego w ramach Systemu oraz po akceptacji niniejszego Regulaminu i złożeniu oświadczeń, o których mowa w ust. 2.
- Do korzystania przez Gościa z usług określonych w niniejszym Regulaminie, wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
- Korzystanie z Usługi jest dobrowolne i bezpłatne, przy czym może wiązać się z ponoszeniem przez Gościa kosztów wobec dostawcy sieci Internet, za co nie odpowiada Usługodawca.
§ 4. REZERWACJA I JEJ ANULOWANIE
- Do korzystania z Usługi konieczne jest posiadanie przez Gościa adresu poczty elektronicznej oraz wypełnienie formularza rezerwacji udostępnionego w ramach Systemu na stronie internetowej Usługodawcy.
- Rezerwacja przez Gościa obejmuje następujące kroki ramach Systemu udostępnionego na stronie internetowej Oddziału:
- wybór przez Gościa terminu pobytu (maksymalne terminy mogą się różnić w zależności od Oddziału), określenie liczby Gości dorosłych oraz ewentualnej liczby dzieci ze wskazaniem ich wieku poprzez zaznaczenie odpowiedniej kategorii wiekowej w formularzu;
- wprowadzenie przez Gościa wymaganych danych i informacji za pomocą formularza rezerwacji, a w szczególności imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej
e-mail; - potwierdzenie przez Gościa zapoznania się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie wymaganych oświadczeń; niepotwierdzenie przez Gościa zapoznania się i akceptacji treści Regulaminu oraz niezłożenie wymaganych oświadczeń powoduje uniemożliwienie kontynuowania procedury rezerwacji;
- po wpisaniu danych rezerwacyjnych i potwierdzeniu akceptacji Regulaminu, Gość otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Gościa wiadomość obejmującą potwierdzenie założenia rezerwacji zawierającą podsumowanie zamówienia oraz numer rezerwacji wraz z warunkami płatności;
- dokonanie przedpłaty kwoty za pobyt określonej na podstawie cennika on-line (dostępnego na stronie internetowej) w terminie 2 dni roboczych od złożenia rezerwacji (z zastrzeżeniem pkt 6 poniżej), jeśli wymagają tego warunki cenowe Oddziału; dzień płatności stanowi dzień obciążenia rachunku bankowego Gościa;
- w przypadku rezerwacji poniżej 7 dni liczonych do dnia wskazanego w rezerwacji terminu przyjazdu Gościa należy dokonać przedpłaty kwoty za pobyt najpóźniej następnego dnia po dniu dokonania rezerwacji, przy czym w przypadku przelewów elektronicznych, za dzień dokonania płatności uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Gościa;
- numer konta bankowego, na który należy dokonać przelewu oraz kwota zostaną podane Gościowi w przesłanej wiadomości obejmującej potwierdzenie założenia rezerwacji, rezerwacja nie będzie skuteczna i potwierdzona w przypadku braku wpłaty
w określonych powyżej terminach; - z momentem opłacenia rezerwacji zgodnie z pkt 6 lub 7 powyżej umowę rezerwacji uważa się za zawartą, do tego czasu rezerwacja jest traktowana jako tymczasowa
i po braku odnotowania przedpłaty we wskazanym terminie zostanie anulowana; - Gość zostanie poinformowany drogą elektroniczną o zmianie statusu rezerwacji
na gwarantowaną po dokonaniu przedpłaty lub na anulowaną po braku odnotowania wpłaty w wymaganym terminie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych pokoi w Oddziale w zakreślonym przez Gościa terminie. W takim przypadku, Gość otrzyma w sposób automatyczny informację o braku możliwości dokonania rezerwacji
w trakcie wypełniania formularza rezerwacyjnego. - Anulowanie rezerwacji przez Gościa może nastąpić poprzez:
- brak dokonania przedpłaty w zakreślonym terminie;
- przesłanie drogą elektroniczną do Recepcji Oddziału informacji o anulowaniu rezerwacji. Informacja musi zawierać imię i nazwisko osoby rezerwującej oraz numer rezerwacji nadany podczas jej założenia;
- drogą telefoniczną poprzez bezpośredni kontakt z Oddziałem.
- Po dokonaniu anulowania rezerwacji, Gość otrzyma na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Gościa wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji. W razie anulowania rezerwacji w terminie więcej niż 30 dni przed planowanym terminem pobytu Gościowi zostanie zwrócone 50% przedpłaty. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 30 dni przed planowanym terminem pobytu Gościowi nie przysługuje zwrot poniesionej przedpłaty.
- W wypadku anulowania rezerwacji kwota wpłacona przez Gościa po potrąceniu kwoty, o której mowa w ust. 5 jest zwracana do 21 dni, po otrzymaniu pisemnej dyspozycji Gościa zawierającej numer jego konta bankowego lub innej formy zwrotu oraz potwierdzeniu faktury korygującej przedpłatę
- Zmiana rezerwacji przez Gościa może nastąpić poprzez
- przesłanie drogą elektroniczną do Recepcji Oddziału informacji o modyfikacji rezerwacji, w której należy zawrzeć szczegółowo informacje dotyczącą modyfikacji, dodatkowo informacja musi zawierać imię i nazwisko osoby rezerwującej oraz numer rezerwacji nadany podczas jej założenia;
- drogą telefoniczną poprzez bezpośredni kontakt z Oddziałem.
- Po wysłaniu prośby o modyfikację, Oddział skontaktuje się z Gościem w celu poinformowania o statusie modyfikacji.
- Prośby o modyfikacje rezerwacji są rozpatrywane w terminie nie krótszym jak 14 dni
od planowanego przyjazdu Gościa. W przypadku braku możliwości dokonania modyfikacji rezerwacji np. Z powodu braku miejsc w Oddziale Gość zostanie o tym poinformowany przez Oddział. - Brak możliwości dokonania modyfikacji rezerwacji nie jest równoznaczny z jej anulowaniem.
Proces anulowania rezerwacji określony jest w 4 i 5.
§ 5. OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY
- W związku ze świadczeniem Usługi opisanej w Regulaminie, Usługodawca zobowiązany jest do:
- przestrzegania postanowień Regulaminu;
- świadczenia Usługi z należytą starannością.
- W przypadku wystąpienia nieplanowanego braku dostępu do Usługi lub wskutek awarii uniemożliwiającej jej realizację, Usługodawca zobowiązany będzie do podjęcia z należytą starannością działań zmierzających do przywrócenia funkcjonalności Systemu. Usługodawca nie ponosi jednak odpowiedzialności za brak możliwości korzystania przez Gościa z Usługi oraz jakiejkolwiek szkody Gościa spowodowanej brakiem dostępu do Systemu, awarią łączy telekomunikacyjnych.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania adresu poczty elektronicznej Gościa, który naruszył postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa.
- Usługodawca nie gwarantuje nieprzerwanego świadczenia Usługi. W szczególności Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwę w świadczeniu Usługi spowodowaną przyczynami technicznymi, konserwacyjnymi wobec Systemu oraz leżącymi po stronie Gościa lub podmiotu trzeciego.
§ 6. OBOWIĄZKI GOŚCIA
W związku z korzystaniem z Usługi, Gość zobowiązany jest do:
- przestrzegania postanowień Regulaminu;
- przestrzegania wszelkich przepisów prawa, dobrych obyczajów oraz powszechnie obowiązujących zasad korzystania z sieci internetowej;
- prawidłowego określenia danych Gościa, w tym w szczególności wymaganych w trakcie rezerwacji;
- niezwłocznego informowania Usługodawcy o wszelkich ewentualnych naruszeniach bezpieczeństwa i problemach związanych z funkcjonowaniem lub korzystaniem
z Usługi; - nieprowadzenia jakichkolwiek działań zagrażających bezpieczeństwu Systemu
lub systemów komputerowych osób trzecich; - niewykorzystywania Systemu bezpośrednio lub pośrednio do prowadzenia jakichkolwiek działań sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami zasadami korzystania z internetu lub naruszających prawa osób trzecich.
§ 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usługi wynikające
z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych będących poza wpływem Usługodawcy. - Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z Usługi wynikający z błędów przy dokonaniu rezerwacji przez Gościa.
- Gość ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność na zasadach ryzyka za wszelkie skutki
oraz szkody powstałe po stronie Gościa, Usługodawcy lub innej osoby, związane
lub wynikające z następujących zdarzeń:- naruszenia przez Gościa jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu;
- niewłaściwego korzystania przez Gościa z Systemu, w szczególności korzystania
z Systemu w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem lub instrukcjami przedstawionymi w ramach Regulaminu; - braku zabezpieczenia systemów informatycznych Gościa.
- Usługodawca nie kontroluje, nie weryfikuje ani nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód wyrządzonych Gościowi lub osobie trzeciej w wyniku lub w związku z korzystaniem
przez Gościa z Usługi, w szczególności Usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe
lub związane z:- zniszczeniem, uszkodzeniem, przerwami w działaniu Usługi lub jakiegokolwiek oprogramowania wykorzystywanego przez Gościa;
- wprowadzeniem do systemu informatycznego Gościa jakiegokolwiek szkodliwego oprogramowania (np. wirusów) lub danych, w tym związanych ze zniszczeniem
lub uszkodzeniem sprzętu lub oprogramowania Gościa.
- Usługodawca nie będzie ponosił odpowiedzialności z tytułu szkód wyrządzonych Gościowi
w związku z wadami (usterkami) Systemu, brakiem działania lub niewłaściwym działaniem, awariami, w tym brakiem możliwości korzystania lub błędnym działaniem Usługi spowodowanym brakiem działania lub nieprawidłowym działaniem (np. wadą, awarią) Systemu lub jakiegokolwiek jego elementu. - Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane siłą wyższą.
- Wyłączona zostaje odpowiedzialność Usługodawcy za szkodę w postaci utraconych korzyści Gościa.
- Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności Usługodawcy nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych Gościowi umyślnie.
§ 8. REKLAMACJE
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy: sekretariat@rewita.pl.
- Reklamacja powinna zawierać następujące dane Gościa: imię, nazwisko, adres Gościa, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku
z korzystaniem z Usługi. - Reklamacje będą rozpatrywane na zasadzie pierwszeństwa zgłoszenia do Usługodawcy,
na warunkach opisanych powyżej. - Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 21 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Gościowi odpowiedzi
w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w reklamacji lub adres korespondencyjny Gościa. - W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Gościa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim przypadku, termin, o którym mowa w ust. 4 biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji przez Usługodawcę.
§ 9. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Gości jest AMW REWITA Sp. z o.o., ul. św. Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, e-mail: sekretariat@rewita.pl
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do świadczenia Usługi.
- Gościowi, którego dane dotyczą, przysługuje prawo:
- dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia lub wycofania w każdej chwili (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem); - żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym);
- ograniczenia przetwarzania danych;
- przenoszenia danych (o ile jest to technicznie możliwe);
- wyrażenia sprzeciwu w przypadku stosowania zautomatyzowanego podejmowania decyzji (w tym profilowania);
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Przekazane przez Gościa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- realizacji usług świadczonych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
- marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, jeżeli Gość wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być cofnięta poprzez kliknięcie odpowiedniego linku
w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail Administratora; - realizacji uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych w szczególnych przypadkach na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, np. windykacji,
czy monitorowania wizyjnego ruchu na terenie Oddziału.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są umowy zawarte pomiędzy Gościem
a Oddziałem oraz właściwe przepisy prawa krajowego i unijnego w ramach, których dochodzi do przetwarzania danych osobowych. - Dane osobowe Gościa przechowywane będą maksymalnie przez okres wynikający
z powszechnie obowiązujących przepisów. - Dane osobowe Gościa nie będą przetwarzane poza obszarem Europejskim Obszarem Gospodarczym.
- Administrator może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingowych oraz dostosowania oferty.
- Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych Usługodawcy. Odbiorcami danych osobowych mogą być także organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora danych (np. obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji Usługi).
- Usługodawca oraz Administrator, oświadczają, że stosują środki organizacyjne i techniczne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych.
- Usługodawca oraz Administrator nie ponoszą odpowiedzialności za skutki podania
przez Gościa nieprawdziwych lub błędnych danych, jeśli mimo dołożenia należytej staranności nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z Gościem.
§ 10. ZAKAZ DZIAŁAŃ BEZPRAWNYCH
- Gość nie może korzystać z Usługi świadczonej przez Usługodawcę w celach sprzecznych
z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami oraz powszechnie przyjętymi zasadami postępowania. - Gość może korzystać z Usługi wyłącznie w sposób zgodny z jej przeznaczeniem
i funkcjonalnością określoną w Regulaminie.
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej Usługodawcy
i obowiązuje wobec rezerwacji dokonanych po dniu 01.07.2019 - Usługodawca jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu
w każdym czasie. W szczególności, Usługodawca może dokonać zmiany postanowień Regulaminu w przypadku:- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
- rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Systemu;
- wprowadzenia nowych Usług, zmiany zakresu lub charakteru Usług;
- zmiany warunków technicznych świadczenia Usług;
- zmiany zakresu działalności Usługodawcy.
- W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, nieważność któregokolwiek z postanowień Regulaminu pozostaje bez wpływu na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
- Wszelkie spory powstałe na tle realizacji postanowień Regulaminu, rozpatrywane będą
przez sąd powszechny właściwy dla Usługodawcy. Postanowienie objęte treścią zdania poprzedzającego nie dotyczy umów zawieranych z Gośćmi będącymi konsumentami.
W celu uchylenia ewentualnych wątpliwości, Usługodawca informuje, że w przypadku konsumentów w sporach, o których mowa w niniejszym ustępie, sądem właściwym jest sąd przewidziany w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony praw konsumentów. - Prawem właściwym jest prawo polskie. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Do pobrania: Regulamin rezerwacji usług drogą elektroniczną