Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – zwanym dalej „RODO” − informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest AMW Rewita Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. św. Jacka Odrowąża 15 w Warszawie (03-310), zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000394569 (zwana dalej „Administratorem”).
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych oraz Zastępcę Inspektora Ochrony Danych, z którymi można skontaktować się we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez adres email: iod@rewita.pl lub poprzez wysłanie pisemnego zgłoszenia na adres korespondencyjny Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach i podstawach prawnych :
a) w celu obsługi zapytań i zgłoszeń kierowanych do Oddziałów bezpośrednio albo drogą telefoniczną albo drogą elektroniczną – poprzez formularz rezerwacyjny lub wiadomość e-mail – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. podjęcie działań w celu zawarcia umowy,
b) w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego, np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,
c) W celu niezbędnym do obsługi reklamacji a także ustalenia, dochodzenia roszczeń oraz podejmowania działań w związku z tym procesem – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
a) przez okres niezbędny do obsługi zapytania i zgłoszenia,
b) przez czas wymagany przepisami prawa, w szczególności przepisami o rachunkowości i prawa
podatkowego,
c) przypadku powstania po stronie Administratora uzasadnionego przypuszczenia, iż może zaistnieć konieczność dochodzenia lub obrony roszczeń dane będą przechowywane rzez czas niezbędny do upłynięcia przedawnienia roszczeń lub przez okres trwania postępowania sądowego, uwzględniając okres egzekucji wyroku.
5. Administrator może udostępniać Pani/Pana dane osobowe innym odbiorcom wyłącznie na podstawie przepisów prawa w ramach przysługujących im uprawnień, bądź w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego lub skorzystania z uprawnienia przysługującego na podstawie przepisów prawa. Administrator może także udostępniać Pani/Pana dane osobowe podmiotom działającym na rzecz Administratora w oparciu o powierzenie przetwarzania danych. Mogą to być dostawcy systemów informatycznych, dostawca usług poczty e-mail i inne podmioty, za pośrednictwem których Administrator przetwarza dane osobowe.
6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do usunięcia danych,
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
f) prawo do przenoszenia danych.
Ponadto ma Pani/Pan prawo wnieść skargę na przetwarzanie jej danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. Przy przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w zautomatyzowany sposób, w tym nie będzie wykorzystywane profilowanie, o którym mowa w art. 13 ust. 2 lit. f) RODO.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych nie jest obowiązkowe ale niezbędne w celu wysłania zapytania o dostępność miejsc noclegowych. Niepodanie danych wiąże się z brakiem możliwości dokonania rezerwacji pobytu w Oddziałach Administratora.